Verbouwing school

Wat is er deze 2 weken ontzettend hard gewerkt aan de school. Twee teams hebben, met de nodige tegenslagen, enorm hard gewerkt.
Vorige week waren Patrick-Gea Den Hoed, Maarten van der Spek, en Alex van der Slikke met diverse hulpkrachten aan het werk op de school. Zij hebben die week geholpen bij het opknappen van de school in Modrica. Na de oorlog (nu zo 15 jaar geleden) liggen veel gebouwen er verpauperd bij. Zo ook deze school. Er is hard gewerkt aan het opknappen van 2 klaslokalen, docentenkamer en 2 toiletten (die eerder nog niet aanwezig waren). De werkzaamheden bestonden uit het afdichten van de kieren bij de kozijnen en stucwerkzaamheden.
Maarten vertelt: Uiteraard hebben we niet alleen maar gewerkt, maar hebben we het als team ook heel gezellig gehad! We hebben een eerder project van Stichting Proplan bezocht en het was mooi om te zien hoe dankbaar de mensen waren. Verder hebben we genoten van de Bosnische gastvrijheid en de Bosnische lekkernijen.
Deze week is de tweede ploeg aan het werk. Daar zitten, naast Alex van der Slikke, Martijn Van Halm, Mark Schuite, Fred Van der Beek, Rien Koster, Aaron Holthuysen en Arend Ruiter bij namens Verdouw Bouwproducten B.V.. Maar laten we ook alle andere mannen niet vergeten die met dit team mee zijn (Sorry, even niet de namen bij de hand)! De ploeg is bezig met het verder stuken van wanden en plafonds, tegelen, sauzen en het maken van nieuwe betontreden voor de ingang. Er is soms wat tegenslag in de samenwerking met de plaatselijke aannemer, maar er wordt hard gewerkt aan een mooi resultaat! Hieronder ziet u de nodige foto’s van hun activiteiten.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s